Έχοντας αποσπάσει τον τίτλο ECHO “Rising Star” και βραβεύσεις σε διεθνείς διαγωνισμούς, ο Χριστόφορος Μιρόσνικοβ έχει εμφανιστεί ως σολίστ σε κορυφαίες αίθουσες όπως το Wigmore Hall, το Concertgebouw, το Weill Recital Hall του Carnegie Hall, το Konzerthaus της Βιέννης και το Mozarteum στο Σάλτσμπουργκ.
Ως σολίστ, έχει συνεργαστεί με ορχήστρες δωματίου και συμφωνικές ορχήστρες σε Ευρώπη, Βόρεια και Νότια Αμερική και Ασία, συμπεριλαμβανομένων των Φιλαρμονικών Ορχηστρών του Τόκιο, της Ναγκόγια, της Συμφωνικής Ορχήστρας Τσαϊκόφσκι, της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών, της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης και της Καμεράτας. Έχει συνεργαστεί με διεθνώς διακεκριμένους μαέστρους όπως οι Vladimir Fedoseyev, Enrique Bátiz, Christopher Warren-Green, Nanse Gum, Alondra de la Parra, Jed Gaylin, Johannes Goritzki και άλλους.
ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ:
29 Δεκεμβρίου 2024 18:30
An die Musik: Σε Εορτασμό της Μουσικής
7 Ιανουαρίου 2025 19:30
Διαστάσεις Τρίο: Μπραμς και Γκλίνκα
12 Ιανουαρίου 2025 19:30
Biography
Νικητής πρώτων βραβείων σε διεθνείς διαγωνισμούς και ECHO “Rising Star” το 2004, έχει εμφανιστεί ως σολίστ σε αίθουσες όπως το Wigmore Hall στο Λονδίνο, το Symphony Hall στο Μπέρμιγχαμ, το Concertgebouw στο Άμστερνταμ, το Konzerthaus στη Βιέννη, το Mozarteum στο Σάλτσμπουργκ, το Palais des Beaux-Arts στις Βρυξέλλες, τη Cité de la Musique στο Παρίσι, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Cologne Philharmonie στην Κολωνία και το Weill Recital Hall στο Carnegie Hall.
Γνωστός για τη ‘μουσική του ευαισθησία και την τεχνική του δεξιοτεχνία’, έχει εμφανιστεί ως σολίστ με ορχήστρες δωματίου και συμφωνικές ορχήστρες σε Ευρώπη, Βόρεια και Νότια Αμερική και Ασία. Στην Ιαπωνία έχει συνεργαστεί με τις Φιλαρμονικές Ορχήστρες του Τόκιο και της Ναγκόγια υπό τη διεύθυνση του μαέστρου Vladimir Fedoseyev και έχει εμφανιστεί ξανά μαζί του στη Μόσχα καθώς και σε περιοδεία στο Ηνωμένο Βασίλειο με τη Συμφωνική Ορχήστρα Τσαϊκόφσκι.
Ως σολίστας, έχει συνεργαστεί με διακεκριμένους μαέστρους όπως οι Enrique Bátiz, Christopher Warren-Green, Nanse Gum, Alondra de la Parra, Jed Gaylin, Johannes Goritzki και άλλους.
Ο Χριστόφορος έχει συμμετάσχει σε μεγάλα φεστιβάλ όπως το International Colmar Music Festival του Vladimir Spivakov στο Colmar της Γαλλίας, το Music Isle Festival στη Νότια Κορέα και άλλα. Από το 2004 είναι τακτικός προσκεκλημένος στο Διεθνές Μουσικό Φεστιβάλ της Αίγινας. Έχει παραδώσει masterclasses στην Academy of Yuri Bashmet στη Λευκορωσία καθώς και σε Ηνωμένες Πολιτείες, Μεξικό, Γαλλία και άλλες χώρες κι έχει διετελέσει μέλος κριτικής επιτροπής στον Knushevitsky International Cello Competition στη Ρωσία.
Ο Χριστόφορος έχει έντονο μουσικό ενδιαφέρον για τις δημιουργίες του 20ου αιώνα κι έχει ερμηνεύσει σε πρώτη εκτέλεση έργα Ελλήνων, Ρώσων και Αμερικανών συνθετών όπως οι L. Auerbach, M. Zelenaya, Λ. Κανάρης, Ν. Πιπέρης και Δ. Αρρίβας. Έχει συμμετάσχει, επίσης, σε συναυλίες και ηχογραφήσεις σύγχρονων έργων.
Προερχόμενος από οικογένεια μουσικών επί σειρά γενεών και γονείς πιανίστες, σε ηλικία 5 ετών οδηγήθηκε στον περίφημο τσελίστα Leonid Kogan ο οποίος του συνέστησε να ξεκινήσει τη μελέτη στο βιολοτσέλο, όπως κι έγινε. Πρώτος του δάσκαλος ήταν ο τσελίστας, διάσημος μουσικός παιδαγωγός μικρών παιδιών και θείος του Nikolai Polupan. Έπειτα, ο Χριστόφορος φοίτησε σε μουσικό σχολείο και σε ηλικία 15 ετών εισήχθη στο Tchaikovsky Academic Music College at the Moscow State Conservatory, στην τάξη της Gayane Mndoyan. Έναν χρόνο αργότερα, έγινε ο νεότερος νικητής στον 14ο Young Artists International Competition στην Ουγγαρία. Συνέχισε τις σπουδές του με τη Natalia Shakhovskaya στο Tchaikovsky Moscow Conservatory για επτά χρόνια. Το 2000 απέκτησε το Artist Diploma από το Oberlin Conservatory στις Ηνωμένες Πολιτείες, υπό την καθοδήγηση του καθηγητή Andor Toth.
Εκτός από τη δραστήρια καριέρα του ως ερμηνευτής, ο Χριστόφορος διδάσκει τσέλο και μουσική δωματίου στο Εράτειο Ωδείο στα Βριλήσσια, είναι μέλος της Διεθνούς Καλλιτεχνικής Ένωσης ‘Η Μούσα’ και πρόεδρος του Muse Classics International Music Competition. Το 2024 ίδρυσε τις Βραδιές Museuphoria.
Παίζει σε δύο τσέλα: το ένα είναι κατασκευασμένο από τον Francesco Guadagnini το 1905 και το άλλο, σύγχρονο όργανο του 2023, είναι κατασκευασμένο στην Cremona, δημιουργία του οργανοποιού Lucas Curraz.